Korzystanie z serwisu
Korzystanie z serwisu
Serwis www.emeblowe24.pl, zwany dalej „Serwisem” internetowym, który dostępny jest dla Użytkowników (Klientów) w ramach Sklepu internetowego Emeblowe24.pl zwanego dalej „Sklepem” prowadzonym przez DARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K. z siedzibą w Lublinie przy ul. Makowej 4A, firma wpisana jest do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki pod numerem NIP 9462651707 i numerze REGON: 360889990 pod adresem internetowym www.emeblowe24.pl
Dodatkowe dane Serwisu niezbędne do zapewnienia Klientom zwanym dalej Klientom kontaktu:
1) Adres poczty elektronicznej kontakt@emeblowe24.pl
2) Numer telefonu 81 748 65 20 wewnętrzny 50*
3) Numery telefonu Doradców Klienta 692 451 110 lub 666 045 526*
4) Numer faksu 81 464 35 49*
*opłata zgodna z cennikiem operatora
Właścicielem oraz administratorem Serwisu jest DARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K. zwanym dalej Operatorem Serwisu.
II. Realizacja zamówienia
Zamówienia w Serwisie można składać poprzez witrynę internetową przez całą dobę, telefonicznie na numery podane w dziale Kontakt od 9-16 oraz poprzez adres e-mail kontakt@emeblowe24.pl Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane na adres e-mail podany przez Klienta.
Zamówienia mogą być składane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych kontaktowych w Formularzu Zamówienia umożliwiających naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia Klient Sklepu otrzyma wiadomość e-mail o kolejnych etapach realizacji zamówienia.
W trakcie rejestracji w Serwisie Klient zobowiązany jest do podania swoich danych, tj. imienia i nazwiska, a także adresu korespondencyjnego. Ponadto Klient uprawniony jest do podania danych niezbędnych w procesie realizacji i wysyłki zamówienia jak numer telefonu, adres e-mail.
Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków po wypełnieniu Formularza Zamówienia i kliknięciu na stronie internetowej Serwisu pola „POTWIERDŹ ZAKUP”
Składając zamówienie Klient potwierdza, że zdaje sobie sprawę z faktu, iż realizacja zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty za nabyty produkt jak również obowiązek pokrycia kosztów jego dostawy do Klienta. Potwierdzenie następuje poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku Potwierdź Zakup dostępnego na stronie internetowej Serwisu.
Z tytułu składania zamówień Operator Serwisu nie pobiera dodatkowych opłat.
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym
Klient ma prawo do dokonania zmian w treści zamówienia do momentu, w którym przesyłka nie opuści magazynu Sklepu. Od momentu, w którym towar zostaje wysłany, nie mam możliwości dokonania zmian w treści zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta,
Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni.
Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar - Sklep zwróci Klientowi należność za towar, w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od anulowania zamówienia.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostawy towaru składając oświadczenie dostępne w załączniku B do regulaminu.
Warunki realizacji zamówień nietypowych (niewynikających z prezentacji produktów na stronie internetowej Sklepu) są każdorazowo ustalane z Klientem indywidualnie.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów zamówionych indywidualnie dla Klienta w tym także dociętych pod wymiar, mających niestandardowy kolor czy wymiary.
Zamówienia opłacane z góry zostaną automatycznie anulowane w przypadku braku wpłaty w terminie 30 dni
Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za problemy z potwierdzeniem złożenia zamówienia wynikających z ustawień serwerów pocztowych konta e-mail Klienta oraz jego indywidualnej konfiguracji zabezpieczenia komputera oraz programu pocztowego.
Ze względu na dynamiczny rozwój Sklepu i przyrost zamówień w niektórych przypadkach informacja o dostępności produktów może mieć charakter szacunkowy. P.H.U.P. DARO dołoży wszelkich starań, aby produkty były dostępne na bieżąco.
Złożone zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
1) W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (wysyłka za pobraniem) Operator Serwisu przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie ( z zastrzeżeniem ewentualnych opóźnień z brakiem dostępności danego produktu).
2) W przypadku zamówień płatnych w formie przelewu lub płatnościami internetowymi DOTPAY.PL Operator Serwisu przystępuje do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty, przesłaniu potwierdzenia wpłaty lub pojawieniu się informacji o wpłacie w systemie płatności internetowych DOTPAY.PL ( z zastrzeżeniem ewentualnych opóźnień związanych z brakiem dostępności danego produktu).
Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki, jest to czas, który upływa od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu wysłania paczki ze Sklepu wybraną przez Klienta formą dostawy, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest w chwili skompletowania całego zamówienia, termin wysyłki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.
Szacunkowy termin wysyłki poszczególnych produktów podany jest w momencie składania zamówienia. Jest to czas orientacyjny, jaki Sklep potrzebuje na skompletowanie zamówienia Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest w chwili skompletowania całego zamówienia, termin wysyłki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.
Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Unii Europejskiej
Operator Serwisu zastrzega, że towar wydawany Klientowi jest nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm bezpieczeństwa naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy sprawdzić zawartość paczki przy kurierze.
Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
III. Ceny produktów
Wszystkie ceny wskazane na stronie Sklepu stanowią ceny brutto wyrażone w polskich złotych (zawierają podatek VAT w obowiązującej podstawowej stawce wynoszącej na dzień 15.12.2014 roku tj. 23%).
Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki
Aktualne ceny produktów umieszczone są na karcie produktów na stronie internetowej Sklepu.
W przypadku produktów posiadających warianty cena produktu Cena danego wariantu produktu pojawi się dopiero po jego wybraniu, domyślnie widnieje cena najtańszego wariantu.
Sklep przewiduje system rabatowy dla klientów. Tabela Rabatów Emeblowe24.pl znajduje się w Regulaminie jak również w Załączniku C regulaminu.
Dla Klientów, którzy dokonają rejestracji w Serwisie, Sklep przyznaje 3% rabatu.
Dla klientów hurtowych z branży stolarstwa meblowego Sklep przyznaje 10% rabatu.
Dla klientów, którzy dokonują zakupy po raz drugi i więcej sklep przyznaje 5% rabatu
Aby Klient mógł skorzystać z systemu rabatowego należy:
1) założyć konto w Sklepie
2) wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@emeblowe24.pl z dopiskiem Rabat.
3) Wiadomość powinna zawierać dane konta, aby w pracownik Działu Obsługi Klienta mógł przypisać konto Użytkownika do danej grupy rabatowej
4) Pracownik Działu Obsługi Klienta wysyła wiadomość potwierdzającą przypisanie Konta Użytkownika do danej grupy rabatowej
Rabat udzielany jest na wyłącznie na produkty Sklepu. Rabat nie obejmuje kosztów wysyłki, ani usług dodatkowych